Atsiradus pirmiesiems automobiliams, jų populiarumas pradėjo smarkiai kilti. Žmonės suprato, kad tai smarkiai pakeis jų ateitį ir iš taško A į tašką B bus įmanoma nukeliauti daug greičiau. Vis dėlto, šis malonumas nebuvo toks pigus ir visiems prieinamas, tik po ilgo laiko buvo pagaminta pigesnių automobilių, kuriuos įpirkti galėjo daugelis. Žinoma, automobiliams reikėjo papildomų lėšų kurui ir remontui.
Dabar automobiliai yra smarkiai išpopuliarėję ir nė vienas iš mūsų neįsivaizduotume savo rutinos be jų. Mes automobiliu važiuojame į darbą, važiuojame pas gimines, apsipirkti, atostogauti ar kitais reikalais. Vis dėlto, kiekvienas malonumas turi ir neigiamų savybių. Viena iš neigiamų savybių automobiliams, tai jų remontas. Gana dažnai tenka remontuoti automobilius, nes iškyla problemų kelyje, kai išgirstame keistus garsus iš variklio ar važiuoklės. Važiuoklės remontas tai dažnas ir gerai žinomas dalykas visiems vairuotojams.
Važiuoklės remontas – tai labai plati frazė, nes važiuoklė susideda iš daug dalių, tokių kaip amortizatoriai, guoliai, stabdžių kaladėlės, šarnyrai, granata, vairo kolonėlė, spyruoklės, tiltai ir taip toliau. Važiuoklės remontas yra neišvengiamas dalykas visiems transporto priemonių savininkams, nes dalys susidėvi ganėtinai greitai ir jas laikas nuo laiko reikia pakeisti. Kainos važiuoklės remontui yra įvairios ir priklauso nuo keičiamų dalių. Vien važiuoklės diagnostikos kaina yra nuo 20 litų, o kaip kad jau minėjau, kainos yra labai įvairios, tarkim, už šarnyrų ir traukių restauravimą jūs sumokėsite nuo 30 litų, o už nuimtos vairo kolonėlės remontą, net iki 800lt. Jei kolonėlė nenuimta, tai turėsite sumokėti papildomus 350 litų už jos išėmimą iš jūsų automobilio ir tiek pat už tai, kad vairo kolonėlę jums būtų atgal įstatyta į jūsų automobilį. Tad kainos yra labai įvairios ir tai priklauso nuo paslaugos, o jų yra labai įvairių ir dar daugybė iš jų čia nėra paminėta.
Vairuotojai dažnai ieško patarimų, kaip išsaugoti važiuoklę tvarkingą ilgiau. Internete yra pilna atsakymų į šį klausimą, bet jų yra tiek daug, kad sunku apsispręsti, kurių klausyti. Vis dėlto, mechanikai bei kiti profesionalai nusimanantys šioje srityje, pagrinde pataria, kad reikėtų laikytis keletą svarbių nuostatų norint išsaugoti savo važiuoklę tvarkingą ilgiau. Visų pirma, reikia nepamiršti, kad važiuoklę stipriai gadina duobėti keliai, tad jeigu su jūsų automobiliu dažniausiai yra važinėjama kaimuose ir įvairiais vieškeliais, tada važiuoklę tikrinti gali prireikti gana dažnai. Taip pat važiuoklę reikia reguliariai tikrinti autoservise, taip jūs išvengsite didelių išlaidų remontui, nes jeigu važiuoklė bus tikrinama reguliariai, tada dalys remontui atsieis daug pigiau nei tiems, kurie važiuoklę tikrina tik tada, kai jau patys girdi keistus garsus iš po apačios. Dar labai svarbus dalykas, kad reikia būtinai keisti padangas laiku, nes jeigu važinėsite su padangomis, kurios nėra priskirtos tam sezonui, kuriuo važinėjate, tai gali reikšti nemažas išlaidas už amortizatorius bei guolių ir šarnyrų keitimą. Laikantis keletą šių nurodymų, jūsų važiuoklė tarnaus tikrai daug ilgiau, nes važiuoklė yra vienas iš svarbiausių dalykų jūsų automobilyje.
Taigi, jau supratote, kad tvarkinga važiuoklė jūsų transporto priemonei labai svarbus dalykas. Jeigu jūs neprižiūrėsite savo automobilio tinkamai, jis tikrai jums netarnaus tiek ilgai, kiek jūs tikitės. Kiekviena šeima, šiais laikais, turi automobilius ir stengiasi juos prižiūrėti tinkamai, tad neatsilikite nuo visų ir prižiūrėkite savo transporto priemone taip, kaip ir būdinga ją prižiūrėti.
Važiuoklės remontas labai priklauso ir nuo pačios mašinos. Pvz., BMW dalys yra ganėtinai brangios, todėl tvarkydami važiuoklę turite įdėti nemažai pastangų, jog surastumėte pigių bmw dalių.