Renginių vedimas – kūrybinė, organizacinė, vadybinė bei techninė sritis, kurioje besidarbuojančių bei pastarųjų paslaugomis besinaudojančiųjų ratas vis didėja. Mes tampame išrankesni bei reiklesni – iš gimtadienio šventės tikimės daugiau nei eilinio pavalgymo, o renginys mieste turi atnešti naudą bei išlikti atmintyje. Deja, niekas nevyksta savaime, sėkmę nulemia kruopštus planavimas. Renginių vedėjai – vieni iš pagrindinių to plano įgyvendintojų.
Pasiruošimą renginiui ir numatymą, kas, po ko, kokia tvarka vyks, laikome teorija. Tai neabejotinai labai svarbu. Tačiau renginio metu dalyvaujantieji pamato ir įvertina tik tai, kaip viskas realizuojama praktikoje. Atsakomybę už tai prisiima renginių vedėjai (kai kurie neretai dirba dar ir užkulisiuose). Kalbant apie šį darbą, reikėtų išskirti kelis aspektus – profesines subtilybes:
- Greita reakcija ir orientacija. Kad ir koks iš pažiūros tobulas scenarijus būtų parengtas, tai jokiu būdu negarantuoja, jog viskas ir vyks pagal planą. Ne viskam galima užbėgti už akių: tarkime, gali atsirasti svečias, kuris akivaizdžiai ignoruoja siūlomus žaidimus, o galbūt…netikėtai dingsta šviesa. Sprendimas nekeisti numatytų veiksmų plano tokiu atveju bylotų apie antiprofesionalumą. Planas B? Greičiau susivokimas konkrečioje situacijoje ir žaibiškas sprendimas, kaip tikslingiausia būtų elgtis. Aišku, su darbo patirtimi kaupiasi skirtingų atsarginių scenarijų bagažas, tačiau visada išlieka galimybė, jog nutiks tai, su kuo dar neteko susidurti.
- Retoriniai gebėjimai. Mikrofonas ir galimybė prarėkti susirinkusiuosius nereiškia, jog kiekvienas gali užsiimti šituo vaidmeniu. Ne balso stiprumas, bet tai, ką pasakei ir kaip pasakei yra svarbiausia. Yra žmonės, kurie iš prigimties gali eiti ant scenos ir prikaustyti žiūrovų dėmesį. Yra ir turinčių tinkamus duomenis, tačiau rezultatą pasiekusių įtemptu darbu. Yra ir vadinamų „vedėjų“, kurių paslaugų klientas antrą kartą tikrai nepirks.
- Šis tas nematomo. Tai ta paslaptingoji charizma, kuri yra arba ne. Aišku, geram renginių vedėjui to nepakanka. Reikia dirbti, tobulėti, būti atsakingu, gebėti save parduoti klientui. Tik tada galima tikėtis profesinės sėkmės.
Parašykite komentarą