Vienas ekonomiškiausių logistikos būdų yra ekspedijavimas, kuomet įvairūs stambių gabaritų, pilni ir daliniai jūrų krovininiai konteineriai yra gabenami jūra. Šis sprendimas yra ypač patrauklus tuomet, kai nėra jokios galimybės krovinių atgabenti, o tai galima padaryti tik plukdant laivais.
Jūrų transportas turi neribotas galimybes ir leidžia įgyvendinti visus klientų poreikius, nesvarbu ar jie pageidauja gabenti pilnus ar dalinai pakrautus jūrinius konteinerius.
Toks krovinių gabenimas yra vykdomas įvairiais jūrų maršrutais, o kvalifikuoti jūrų uostų darbuotojai padeda užtikrinti sklandžius krovos darbus bei krovinių saugumą. Daugelis renkasi jūrinį transportą dar ir dėl tos priežasties, kad transportavimo kaina ir sąnaudos yra žymiai mažesnės negu gabenant kitos rūšies transportu. Taip pat gabenant laivais nėra didelių apribojimų krovinių gabaritams. Kiekvienas krovinys yra apdraustas nuo galimų netyčinių sugadinimų ar kriminalinių užpuolimų bei aplinkos poveikio.
Norint užsakyti krovinių gabenimą jūra, reikia žinoti, į kokios šalies jūrų uostą norėsite gabenti savo krovinį. Taip pat galima užsisakyti paslaugą, kad krovinys būtų pristatytas nuo uosto iki durų ar atvirkščiai. Reiktų turėti omenyje tai, kad ilgiausiai užtrunka krovinių gabenimas jūra, kai jie pervežami iš vieno žemyno į kitą. Pavyzdžiui, gabenant jūrinį konteinerį į tolimosios Azijos šalis, jo pristatymas gali trukti 30-40 darbo dienų. O gabenant į Jungtinės Amerikos Valstijas, jų ekspedijavimo trukmė yra apie 30 darbo dienų.
Manoma, kad net 80 procentų transporto logistikos rinkos užima jūrinis transportas, aptarnaujantis tarptautinės prekybos sferą. Nors jis yra ilgiau ekspedijuojamas nei žemės transportas, vis tiek išlieka lyderio pozicijose, dėl savo žemų kaštų. Pagal poreikį, galima užsakyti ir kombinuotą transportą, kai to pačio krovinio pervežimas yra vykdomas oro ir jūros transportu, siekiant užtikrinti efektyvesnį tiekimo grandinės darbą.
Parašykite komentarą