Laivininkystė gabenant krovinius tai pats efektyviausias gabenimas, užimantis pagrindinę vietą pasaulio ekonomikoje ir transportavimo sistemoje. Tai ne tik patikimiausias, bet ir ekonomiškiausias didelių gabaritų krovinių gabenimas į bet kurį pasaulio kampelį. Kadangi atstumai tarp valstybių dideli, todėl ir krovinio keliavimo trukmė gali trukti 1 ar net 2 mėnesius, tačiau, tai pats pigiausias ir kone vienintelis būdas gabenti tokio dydžio krovinius. Viena tokių įmonių Lietuvoje, turinti padalinius Vilniuje ir Klaipėdoje – https://www.adrem.lt/lt/paslaugos/transportavimas-transporto-paslaugos/ad-rem-port-paslaugos-klaipedos-uoste. Tai pilnų ir dalinių konteinerių gabenimo įmonė, į kurios paslaugas įeina ir muitinės bei sandėliavimo paslaugos. Sausumos transportavimo galimybė leidžia importuojamus krovinius pristatyti į bet kurį Lietuvos miestą iki pat durų. Dėl palankios Lietuvos geografinės padėties Klaipėdos uostas, lyginant tranzitinių krovinių kiekį per metus, yra lyderis Baltijos šalių tarpe. Lietuva tai tarsi tiltas tarp NVS, Europos bei Azijos šalių. Galimybė derinti sausumos ir jūrų transportavimo rūšis leidžia pasiekti optimaliausią ir trumpiausią gabenimo būdą, o profesionali komanda užtikrins visų svarbių dokumentų ir reglaracijų paruošimą.
Taigi, siekiant gabenti daug ar itin didelių gabaritų krovinius patariama rinktis gabenima jūra ar vandenynu. Tai ne tik sutaupys begales pinigų, bet ir pasirinkus tinkamus šios srities specialistus, padės išvengti nemalonaus popierizmo.
Parašykite komentarą