Įvairiausių sričių verslo atstovams yra aktualu kuo efektyviau valdyti savo turimą tiekimo grandinę, žaliavų ar prekių apskaitą ir optimizuoti sandėlio valdymą bei logistiką. Optimizuoti sandėlio procesai padeda žymiai paprasčiau ir efektyviau stebėti likučius. Tam reikalinga įdiegta sandėlio valdymo sistema. Jos dėka yra suteikiama visa atsargų judėjimo informacija. O atliekant atsargų paiešką sandėlio valdymo sistemoje galite įvesti prekės pavadinimo fragmentą ir sistema jo ieškos visuose programos laukuose. Galima atlikti ir detalią paiešką, kuomet yra įvedamas fragmentas į tikslinį lauką ir programa atlieka paiešką tik šiame lauke. Norint patogiai atlikti prekės paiešką galima naudotis specialiais filtrais, juos pasirinkus paieška yra greitesnė ir efektyvesnė. Paieškos rezultatus galima lengvai eksportuoti ir susikurti dokumentus norimu formatu ir taip galite automatiškai suformuoti sandėlio atsargų ataskaitas. Likučių paieškoje pateikiama detali informacija apie turimą turtą: turimas kiekis, savikaina, pardavimo kaina, gavimo dokumentai bei kita susijusi informacija.
Detalioje paieškoje nurodžius paieškos laukus ir susiaurinus paiešką, tiksliai matysite kokie veiksmai buvo atlikti su tam tikromis atsargomis. Vidinių operacijų pagalba galite pervežti, sukomplektuoti ar iškomplektuoti, nurašyti ar keisti atsargų vertę.
Vidinės operacijos padeda pilnai valdyti atsargų likučius sandėlyje. Taip pat jomis besinaudojant, lengvai paruošite inventorizacijos aprašus, kur sistema automatiškai surinks visus, dokumentais pagrįstus likučius. Tada suvedus faktinius likučius yra formuojamas neatitikimų sąrašas. O radus neatitikimų, turimų produktų likučiai yra perrūšiuojami arba nurašomi. Taip pat galima stebėti ir atsargų judėjimą. Sandėlio valdymo sistemoje galima sukurti ir savo sandėlių struktūrą, galima aprašyti transportavimo sąlygas ir turto grupes, prijungiant ir apskaitos konfigūravimą
Norint sėkmingai valdyti savo verslą būtina pagalvoti apie sandėlio procesų optimizavimą jau dabar.
Parašykite komentarą