Turbūt nemeluosime sakydami, kad Facebook, tai populiariausia socialinio tinklo svetainė, kuri mums leidžia bendrauti su draugais, įkelti nuotraukas, vaizdo įrašus. Jos pagalba mes sužinome naujienas, sekame draugų gyvenimo įvykius ar tiesiog žaidžiame žaidimus.
Ar žinojote, kad Facebook reklama yra naudojama ir kaip vienas iš internetinės rinkodaros įrankių? Taip, jūs perskaitėte teisingai, Facebook yra puiki vieta reklamai jūsų įmonei ar internetiniam projektui. Facebook reklama yra daug pigesnė, lankstesnė, patogesnė bei efektyvesnė reklama, nei kiti reklamų būdai. Savo Facebook profilį turi susikūrę 7 iš 10 interneto naudotojų, nekalbant apie užsienį, vien Lietuvoje 1,5 milijono žmonių yra prisiregistravę prie šio socialinio tinklo. Tokie skaičiai sako, kad savo reklama jus galite pateikti tiesiog milžiniškai auditorijai.
Taip pat viena svarbi savybė yra ta, kad jūs galite pasirinkti mokėjimo už reklamą būdą. Yra du galimi variantai, tai MUT (kaina už tūkstantį parodymų) ir MUP (kaina už paspaudimą). Pasirinkę antrąjį variantą, jūs būsite tikras, kad neviršysite numatyto biudžeto, kadangi iš anksto nustatote parodymų skaičių.
Paprastai reklama yra rodoma dešinėje pusėje. Reklamoje galite aprašyti savo verslą ar siūlomą produktą, patalpinti įmonės logotipą ar produkto nuotrauką. Norint reklamuotis nebūtinai reikia būti prisiregistravus prie Facebook, tačiau tokiu atveju, jūsų reklamoje nebus mygtuko „Patinka“, kurį paspaudęs žmogus, būtų nukeltas į jūsų įmonės profilį.
Taigi turėti savo įmonės ar fanų profilį Facebook tinkle yra išties naudinga, nes jau esami fanai taip pat prisideda prie jūsų reklamavimo, kas kiekvienai įmonei yra labai svarbu.
Parašykite komentarą